Имало едно време...

Отново принцеса
...така започват приказките. В които се разхождат принцеси с принцески рокли.

Та вчера аз пробвах отново принцеската си рокля. 4,5 години (точно днес) след големия ден. И две дечица. И чудо: събрах се! Нищо не се разхвърча, нищо не се скъса. Но вижте сами.
4,5 години? Времето лети! или Събрах се!


Открийте разликите - на преден и заден план.
А какво се случва сега с роклята? Ами моята прагматичност реши, че след като я бях забравила за 4,5 години в килера, е грехота да я оставя да събира прах и да жълтее още Х години, докато се принудя да я изхвърля. Затова й намерих нов дом - ще пътува за Нигерия, където догодина ще украси още една булка. Преди малко я взеха. Все пак имам чувства - изведнъж се появи една буца в гърдите ми. Ще ми липсваш, рокличке, ще ми липсва принцеското усещане, което ми даде. Благодаря ти за прекрасните моменти и бъди щастлива. 

Кажете ви сега, къде са вашите булчински рокли?

Коментари

  1. Ето на това му се вика голям подарък... роклята да продължава да ти става, поздравления за което :)

    Моята си стои в гардероба, в дълга принудителна почивка. Скоро няма да се побера в нея. Но пък е къса и запланувана за още носене. Обещала съм си поне веднъж да отида на театър с нея.

    Много ми хареса идеята да зарадваш друга булка... пътуващата рокля по света, която носи щастие ;)

    ОтговорИзтриване
  2. На мен много ми харесва идеята ти да разходиш твоята на театър, от сърце желая да се осъществи скоро!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментари, идеи, желания - споделете тук!

Популярни публикации от този блог

Мартенички

Торта-заек за рожден ден

Мартеници 2: гайтан и усукан конец