Предрождено

В яслата правят с децата подарък за рождения ден на мама и татко. Онзи ден като ги взимах, имаше две пакетчета в кошницата на Ноеми. Аз реших, че са за нея и й ги дадох (подкуп да тръгваме). Тя чак като ги отвори, осъзнах грешката си.

Така ми беше напомнено, че скоро ще съм още една година по-мъдра. Ако въобще е възможно. Това си върви неусетно, но забелязвам, че още някак не съм осъзнала 'порастването' си. Редовно се шокирам, като видя рождената дата на някоя колежка, родена в десетилетието след мен - уж още дете, а гледам пълноценен човек... това означава, че аз съм част от безцветната маса на 'хората без възраст'. За мен това са тези между 30 и 40 и няколко, за които поне на мене ми е трудно да позная на колко точно са. Които са се хванали на хорото и играят за кариера - деца - семейство. Какво стана с тези, които се определяха от приключенията, пътуванията, хобитата си? И тях ги има, но на мен са ми странни, по разбирам тези на хорото... пък и кой е казал, че дефинициите за приключение, хоби и пътуване са статични?!?!

Запланувала съм приключение - ще си празнувам рождения ден! По случай хорото обаче, като поканиш 3-ма човека, се появяват 10, на възраст от 0 до 'без възраст'. Надявам се всичките поканени да се появят, но се надявам и да е хубаво времето - тогава пускаме всичко пълзящо, пищящо и тичащо на двора. Иначе вероятността е много голяма, че 13те деца по списък от 0 до 5 години ще срутят къщата и ще подлудят горките си родители.

Приключение? Ще ви разкажа как е минало...

Коментари

Популярни публикации от този блог

Мартенички

Торта-заек за рожден ден

Мартеници 2: гайтан и усукан конец