Нова година, нов късмет...

...или в моя случай нов блог. Откъде ми дойде тази идея?
Ами аз съм вече 10 седмици в отпуска по майчинство, от които 6 с две съкровища. Заради усложнените метереологични и логистични условия съм малко или много затворник вкъщи с тях с безкраен списък със повтарящи се задачи, които в края на деня те оставят с чувство, че не си свършил нищо. Тук искам да се изявявам творчески по многи тривиални въпроси свързани с моето ежедневие.

Един основен тривиален въпрос, който си зададох, е на какъв език да пиша - на по-дълбоко ниво коя съм аз. Родена в България, но реално прекарала съзнателния си живот в Германия и сега Холандия, аз виждам себе си като гражданка (или гражданин?) на света - тогава български, немски (твърдо не!), холандски или английски ли да бъде? Отговорът е ясен сега, но може би обяснението е нужно. Защо български?

  • Искам мъниците да говорят български, затова ще се упражнявам тук. 
  • От много време се чудех как мога да поддържам връзка с приятели и преди всичко роднини в България - тук те ще могат да погледнат в моя свят (ако искат разбира се). Не е същото като да се виждаме, а и не съм сигурна какво точно ще се появява тук (ще качвам ли снимки? - те обикновено са най-интересни), както и как точно ще популяризирам блога сред целевата група, но поради липса на други по-добри идеи, за момента това ми е мотивацията да пиша на нашия си език.
  • За да мотивирам съпруга си да учи български :)
Това е за откриване. Приключвам, споделяйки едно огромно мамино вълнение: колко ли ще се спи тази нощ?

Коментари

Популярни публикации от този блог

Мартенички

Торта-заек за рожден ден

Мартеници 2: гайтан и усукан конец