Какво върви добре?

Да имаш четири деца до 4,5 години не е лесно, дежурен си 24/7 и спокойните моменти, когато можеш да отдъхнеш са изключение. Факт!

Затова вчера се бях уговорила с една многодетна приятелка да си говорим за ролята на майката в такава констелация и мястото й като човек (цитат от Дир.бг тази седмица: „Не е нужно да си луд да имаш 4 деца, но определено помага“). Аз си бях подготвила да се оплача подобаващо (не спя, нямам време за мен, не помагат...), както и да пофилософствам (коя съм аз сега, коя ще бъда след някой друг месец, какви възможности виждам да се развивам...).

А тя - бам! - и ме разцентрова с един въпрос:

Какво върви добре?

Не можеш да се оплачеш, не върви да теоризираш, пита се съвсем конкретно какво днес се получи добре: станах и заведох с бебетата Ноеми на училище. Всички се нахранихме. Изпразних, прострях и пуснах нова пералня. Облякох се, бебетата, покатерихме се в колата и стигнахме до приятелката. И тя ми даде нова перспектива! И всичко това преди пладне - на това му викам висока продуктивност.

В по-глобален план: Бебетата растат като гъби, баткото и каката им се радват и свикват с тях. Правим първи стъпки за „нормален“ живот. Имаме покрив над главата си и хладилникът е пълен. Навън е слънце и сме живи и здрави да се разходим. Откраднах си време да напиша всичко това!

Та и моят въпрос към вас, какво върви добре? Коя малка победа постигна днес? Преброй си благословиите и те ще се умножат. Дано съм ви дала нова перспектива и ще се радвам на конкретни отговори!

А сега е време отново за хранене на близнаци...

Коментари

Популярни публикации от този блог

Мартенички

Торта-заек за рожден ден

Мартеници 2: гайтан и усукан конец