Нова година

2016 дойде, да ни е честита! Здрава, успешна, щастлива, да донесе това, за което 2015 се ослушваше на всички!

Стандартно по това време изпращаме, посрещаме, правим планове, мечтаем. Така чета разните умни бизнес сайтове и навсякъде те съветват да си направиш списъци: какво искаш през новата година, какво ще оставиш в старата - за да направиш място.

Не знам как е при вас, но на мен разчистването ми дава енергия. На 30ти си изринах служебния имейл - от над 2000 съобщения останаха накрая 20. Изтрих и стари архивни папки, които не бях поглеждала от години (така е като си много време на едно място - събираш история). За новата година съм си блокирала всяка седмица време, за да разчиствам пак. Искам да градя историята, а не да я пазя!

Вкъщи също се развъртях. Събрирам всички снимки на едно място и ще поръчам. Ако трябва да съм честна нямаме една с бебе Данаил - просто всичко отлетя много бързо (за мое оправдание, ако въобше съществува такова нещо в случая, албумът на Ноеми е все още в процес на приготовление). Малките дрешки са сортирани и даже съм замислила кого да зарадвам с тях. Започвам и кампания по разчистване на бебешкия хардуер, въпреки сантименталната му стойност и усещането, че децата растат някак прекалено бързо.

Старата година пак ми показа, че въпреки забързаността и разстоянията семейството и приятелите са това, което ни помага да се движим напред. 2016 започваме със съзнателна и целенасочена акция за опознаване на нашите съседи и "внедряване" в нашето село. След повече от половин година нахайно поздравяване е време поне да им научим имената - а имам усещането, че ще ни е забавно с тях.

Какви са вашите цели за 2016? Споделете долу. Също така благодаря ви за едната година доверие и интерес в моите приключения и открития. За мен беше и е удоволствие!
Дъга и слънце - с вятър - в края на 2015. Обещание за хубава 2016?


Коментари

Популярни публикации от този блог

Мартенички

Торта-заек за рожден ден

Мартеници 2: гайтан и усукан конец