Рокли

След 8 + 9 месеца - кратка пауза - и преди това 10 + 9 месеца  отново имам достъп до 'бизнес' гардероба си и по-специално до роклите. Данаил премина на купешко мляко и си го цока до последната глътка с кеф.

Шестте месеца кърмене, препоръчани от световната здравна организация, ги покрихме лесно - почти 6 месеца си бях вкъщи до него. Тръгвайки на работа, помпах 3 пъти дневно и така цял месец, докато всичко не тръгна на бързи обороти и просто не стигаше време, но и преди всичко сили. Заедно с мен Данаил в интерес на истината намали до две млека в яслата. След това липсата на сили си остана константна, затова намалих храненията през деня на 1 и съответно 0. Сутрин и вечер все още имаше от маминото мляко. Само че като почнеш да човъркаш в добре работеща машина, вероятността да я прецакаш е голяма. Така изведнъж се оказа, че вечерното хранене не е достатъчно - и това ме накара да взема в този момент много емоционалното решение да спра като цяло. Не, не успях да достигна до 10те месеца на Ноеми, но се гордея с 8те, които реализирахме. И да, когато започнах съзнателно да намалявам, ми се сви сърцето, защото кърменето е толкова специално изживяване и за майката, и за детето, но ето че - след известни напасвания и нощни борби - Данаил спи от 8 до 7 - съответно и ние.

Остават още няколко дена, докато с чисто сърце мога да изхвърля сутиените за кърмене и да се почерпя с нови, хубави. И над тях ще си нося роклите, за да празнувам лятото, когато е тук, и новата фаза, в която навлезнахме.
Къде ми е шишето?

Ти си носи рокли, ама аз ще ти нося обувките...

Коментари

Популярни публикации от този блог

Мартенички

Торта-заек за рожден ден

Мартеници 2: гайтан и усукан конец