Майчинство

Всички спят. Или са навън. Докато се хранихме преди малко, хванах Motherhood с Ума Търман по телевизията (виж трейлъра тук). Не че не съм го гледала преди, но сега го гледам с други очи.

Какво значи да си майка и да искаш да се реализираш? Само сянка ли остава от предишното ти? И как можеш да обясниш безкрайното щастие от малките неща на/с децата и същевременно задушаващото и подлудяващото на дните с тях?

Ноеми днес ме тестваше, както тя си знае. В крайна сметка аз я бях гушнала и тя ми залепи целувка, която ми подкоси краката. Тя ви каза така, обичам те, мамо, след което избяга, за да продължи с тестването.

Или Данаил, който вечер е като вакумна помпа. Раздразнението, когато отново нададе гладен вик, при положение, че съм го положила преди точно 15 минути. Но след като се насмуче и заспи в ръцете ми, топличък и вярващ ми безпределно, задоволство изписано с големи букви на лицето му.

С всичките вълнения и задачи често забравям моя съучастник в приключенията. Раздразнението, че той по цял ден си работи 'на спокойствие', а сега излезе да се види с други възрастни. Но тогава се сещам за събота, когата аз си спортувах сутринта, на слънчице, в парка, а вечерта бях 'свободна'. Като се прибрах, той се бореше вече повече от час да нахрани Данаил - и усилието му беше изписано на лицето.

В заключение мога само да кажа: count your blessings. Майчинството е тясно свързано с амнезията, а това е много отровно състояние, което те прави сляп за богатствата си.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Мартенички

Торта-заек за рожден ден

Мартеници 2: гайтан и усукан конец